Huomasin sitten, että mullahan on blogiakin täällä vielä olemassa, en oo melkein sitten vuoteen mitään kirjottanut. Kaikkea on tapahtunut mutta en kaikkea teille jaa.

Eilen olin juhlimassa ja tämä päivä on mennyt ottaen lunkisti, mietiskellen.  Tapasin eilen ihanan miehen, vuoden vanhempi kuin minä. Olen jo aikaisemmin huomannut, että hän on ollut kiinnostunut musta. <3 Ainut ongelma on se, että hän on poikaystäväni luokkakaveri. Nyt oon koko päivän miettinyt häntä, sanotaan vaikka että  herra uljas... Mietin tätä tunnetta, voiko olla että olen rakastunut ? Voisinko pyörittää kahta miestä ? Vai antaa asian olla ? En tiedä !

Tein ehkä virheen kun aamulla poikaystävän nukkuessa, menin hänen kännykälle ja otin sieltä Herra uljaan puhelinnumeron... VIelä en ainakaan mitään viestiä uskaltanu laittaa, ku mietin että mitä sitä voi selittää, jos Herra uljas kysyy: Mistä olen saanut Hänen numeronsa ? Ja toisaalta olenko valmis tuhlaamaan kolmen vuoden kestänyttä suhdetta, tälläisellä ihastumisella/rakastumisella... Tuntuu samalta kun sanotaan että: "rakkautta ensisilmäyksellä". Tämä oli ensimmäinen ilta yhdessä, niin että puhuin Herra uljaalle enemmän kuin parisanaa. Huomasin, hänen käytöksestään että kiinnostunut on. Tarjosi juotavaa, oli kohtelias, kuunteli yms. <3 Aah. :) Meillä oli myös paljon yhteistä puhuttavaa ja muuta...

 

Mitä mä oikein teen tämän asian kanssa... ?